Ruilen / retourneren / klacht

Wanneer jouw bestelling niet naar wens is horen we het graag. Wacht niet met reageren en terugsturen. Wij willen graag dat je tevreden wordt.

Wanneer jij een artikel terug stuurt kunnen we vervolgens het volgende voor je doen.

1) Het retourartikel in ontvangst nemen en op jouw verzoek hetzelfde artikel in een andere maat leveren*.

2) Het retourartikel in ontvangst nemen en op jouw verzoek een alternatief artikel leveren*.

3) Het retourartikel in ontvangst nemen en op jouw verzoek op zoek gaan naar een alternatief artikel.

4) Wij vergoeden het(de) artikel(en) en de retourverzendkosten binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending. Wanneer u heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goodkoopste standaardlevering betalen wij de bijkomende kosten - van de duurdere methode - niet terug. Zie ook de algemene voorwaarden..

 

* levering is natuurlijk afhankelijk van onze voorraad of voorraad bij fabrikant.

  

Ons adres voor retourzending is:

XL Lingerie

Groenestraat 13

6681DW  Bemmel

 

Wij hanteren een termijn van 14 dagen na ontvangst van het produkt. Het/de artikel (en) kunnen alleen retour gestuurd worden als deze ongedragen zijn. Bijvoorkeur ontvangen wij het pakketje in originele verpakking retour. XL lingerie is niet verantwoordelijk voor het zoekraken van pakketjes tijdens verzending. Wil je verzekerd zijn het aankomen van jouw pakketje, dan adviseren wij het pakketje aangetekend te versturen. Voordat je een artikel terug stuurt ontvangen we graag via info@xllingerie.nl een bericht. Vermeld daarin svp de reden van terugzenden.

 

Klacht

Het is natuurlijk vervelend als jij een klacht hebt over de dienstverlening. Toch vragen wij je vriendelijk om de klacht via e-mail aan ons door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Wij beoordelen jouw klacht en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Onze gegevens:

XLLingerie

Groenestraat 13

6681DW  Bemmel

info@xllingerie.nl

(026) 327  0031                                      

 

Na ontvangst van jouw klacht ontvang jij van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht meer tijd nodig zijn, dan stellen wij jou hiervan op de hoogte.

Wanneer jij dit niet op prijs stelt, kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar XL Lingerie bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).