Service en contact

Ik heb een klacht over XL lingerie. Waar kan ik heen?

Het is natuurlijk vervelend als jij een klacht hebt over de dienstverlening. Toch vragen wij je vriendelijk om de klacht via e-mail aan ons door te geven. Ons moto: “een klacht is een kans op het probleem op te lossen”. Je mag ons uiteraard bellen tijdens kantoortijden (0481-463688). Maar het makkelijkst is per e-mail. Wij beoordelen jouw klacht en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Wanneer jij dit niet op prijs stelt, kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar XL Lingerie bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

XL lingerie is bereikbaar van maandag t/m zaterdag tussen 10-17 uur op telefoonnummer 0481-463688. Je kan ook altijd een mail sturen naar info@xllingerie.marv-websolutions.nl

Wettelijke garantie?

Bij aankoop van artikelen in onze webshop is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat je als consument in alle redelijkheid mag verwachten. Er is geen wettelijke termijn aan deze garantie verbonden omdat het per artikel verschillend is wat je als consument mag verwachten.