Het bestelproces

Bestellen bij xllingerie.nl kan zonder of met een account. Met een persoonlijk account haal je meer uit xllingerie.nl. Zo bestel je eenvoudig en snel zonder steeds opnieuw jouw gegevens te moeten invoeren. Je beheert je persoonlijke gegevens, volgt jouw bestelstatus en maakt gebruik van jouw persoonlijke bestelhistorie. Kortom: 1 keer account maken, daarna veel gemak!

 

Maak je XL-account aan.

Klik op ‘Mijn account/registreren’ rechtsboven op de pagina. In het volgende scherm klik je op ‘maak een account aan’. Vul voorletters, achternaam, emailadres en wachtwoord in en klik op ‘verzenden’. Nu verschijnt je eigen XL dashboard.

Ga naar adresboek en vul hier de adresgegevens in. Het is mogelijk om een afwijkend afleveradres invullen.

Wanneer je onze nieuwsbrief wilt ontvangen kunt je dat ook aangeven. Je ontvangt de nieuwsbrief niet te vaak. Overigens kun de ontvangst van onze nieuwsbrief zelf stoppen.

 

Hulp bij het plaatsen van een bestelling

Bestellen bij ons gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit (vier) duidelijke stappen waarbij jij bepaalt hoe je het hebben wilt. Je bestelling wordt pas definitief na je bevestiging. Daarvoor kun je alles naar wens aanpassen.

 

1. Selecteer je product(en), kleur en maat.

Met de knop ‘voeg toe aan winkelmandje’ voeg je een product toe. Wil je meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan. Met de knop ‘winkelmandje bijwerken’ pas je het aantal en bedrag aan. Met de knop doorgaan met winkelen ga je terug naar de winkel.

Heb je je bedacht? Klik dan op ‘winkelmandje legen’ om een product te verwijderen. Daarna klik je weer op een productgroep om door te gaan met winkelen.

Ben je klaar met winkelen? Klik dan op ‘doorgang met afrekenen’.

 

2. Kopen doet u zonder of met account. Al een account? Voer dan je login gegevens in

Gebruik je nog geen XL-account? Vul dan in het scherm je naam, emailadres en wachtwoord in. Deze informatie gebruiken wij uitsluitend voor het verzenden van je bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.

Klaar met je gegevens invoeren? Klik dan op Volgende stap.

 

3. Kies je betaalmethode

Je kunt op de volgende manieren betalen:

- iDEAL-internetbankieren

- Betalen via PayPal

- Vooruitbetalen per bank/giro

- Betaling onder Rembours (bij levering aan postbode)

Neem bij vragen of advies over betalen contact met ons op.

 

4. Bestelling plaatsen

Voordat je de bestelling plaats moet je het overzicht met je bestelgegevens goed controleren. Klopt alles? Dan kun je de bestelling afronden met de knop ‘Bestelling plaatsen’. Wil je iets wijzigen? Klik dan op ‘Wijzig bestelling’ en pas je bestelling aan.

 

Orderstatus per e-mail

Na je bestelling word je via e-mail over elke stap op de hoogte gehouden.

 

Orderbevestiging

Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op. Je kunt ons bereiken via info@xllingerie.nl of 026 3270031.

 

Betaalbevestiging

Wanneer je hebt gekozen voor overschrijving ontvang je een bevestiging van de ontvangst van je betaling via e-mail.

 

Verzendbevestiging

Zodra wij je bestelling versturen ontvang je een verzendbevestiging (met Post NL-pakketcode). Hiermee volg je eenvoudig uw bestelling via de website van de TNT Post.

 

Als je tijdens je bestelling hebt aangegeven de factuur liever per e-mail te ontvangen, krijg je bij deze verzendbevestiging tevens je factuur in pdf-formaat. Bewaar deze factuur zorgvuldig.

 

Annuleren of wijzigen

Wil je een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan! Neem dan direct contact met ons op via info@xllingerie.nl of tijdens werkdagen tussen 0930 en 1700 op 026 3270031.

 

Is je order reeds onderweg? Dan kun je de bestelling actief weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met je op om tot een oplossing te komen.

Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.